Zasady postępowania w okresie zawieszenia zajęć dydaktycznych

 Wszelkie sprawy staramy się załatwiać elektronicznie tj. telefonicznie, za pośrednictwem skrzynki mailowej lub formularza znajdującego się na stronie: https://wsa.edu.pl/kontakt/

  1. Dyżury jednostek administracyjnych wyznaczone są w poniedziałki i czwartki w godzinach 10.00 – 13.00 – kontakt tylko elektroniczny.

Wystawione dokumenty można będzie odebrać na recepcji Uczelni albo zostaną przesłane za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej (skan).

  1. Podania, dokumenty na studia składamy tylko na recepcji Uczelni. Opłatę wpisową oraz rekrutacyjną wnosimy tylko elektronicznie na konto:

Wyższa Szkoła Agrobiznesu
18-402 Łomża
ul. Studencka 19
nr konta: 10 1240 1532 1111 0010 4791 9498

Z dopiskiem opłata wpisowa lub rekrutacyjna Rolnictwo II stopnia + Imię i Nazwisko

  1. Wpłaty czesnego wykonujemy tylko elektronicznie na konta indywidualne dostępne po zalogowaniu się do Wirtualnej Uczelni.

Godziny otwarcia Uczelni/ Punktu rekrutacyjnego:

Poniedziałek – Piątek – 8.00-16.00
Sobota – 9.00-13.00
Niedziela – nieczynne