School Units

dziekanat2st floor, room 204, tel. +48 86 216 94 97 ext. 61 or 38, fax +48 86 215 11 89

 

 

Dean's Office employees

Dean’s Office directorMsc. Anna Jankowska
Clerk of student affairsMA Edyta Borawska
Clerk of student affairsMsc. Magdalena Korwek

Working hours

Monday:8.00-12.00
Tuesday:8.00-12.00
Wednesday:closed
Thursday:8.00-12.00
Friday:12.00-16.00
Saturday :9.00-13.00
Sunday :9.00-13.00

School’s documents

Dyplom I stopnia - wzór (189.4 KiB)

Dyplom II stopnia- wzór (106.7 KiB)

Dyplom Studia Podyplomowe - wzór (83.6 KiB)

Instrukcja instalacji mLegitymacji dla uczniów i studentów 1.0 (1.0 MiB)

INSTRUKCJA OBIEGU I KONTROLI DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH (1.7 MiB)

Kodeks Dobrych Praktyk w Szkolnictwie Wyższym (84.8 KiB)

KODEKS ETYKI (1.9 MiB)

KWESTIONARIUSZ_OSOBOWY_STUDIA_PODYPLOMOWE (125.8 KiB)

MISJA Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży (49.9 KiB)

Obowiazek informacyjny - RODO (399.5 KiB)

PODANIE_O_PRZYJĘCIE_NA_STUDIA (305.4 KiB)

PODANIE_O_PRZYJĘCIE_NA_STUDIA_PODYPLOMOWE (509.6 KiB)

POLITYKA-JAKOSCI, na podstawie normy DIN EN ISO 9001:2000 (243.8 KiB)

PROCEDURA REKLAMACJI SZKOLEŃ (195.4 KiB)

Regulamin Archiwum WSA (5.1 MiB)

Regulamin korzystania z infrastruktury badawczej.pdf (1.0 MiB)

Regulamin organizacyjny biblioteki uczelnianej WSA (769.5 KiB)

Regulamin organizacyjny WSA (3.1 MiB)

Regulamin Pracy WSA (6.2 MiB)

Regulamin studiów podyplomowych (1.0 MiB)

REGULAMIN STUDIOW PODYPLOMOWYCH od 01.10.2019 (1.5 MiB)

Regulamin studiów Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży od 01.10.2019 (3.0 MiB)

Regulamin Wydawnictwa WSA (1.6 MiB)

Regulamin zajęć realizowanych poza uczelnią (920.3 KiB)

Regulamin zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi... (1.1 MiB)

Regulamin-przyznawania-i-wyplacania-swiadczen-dla-studentow-WSA-na-rok-akademicki-2019-2020 (2.0 MiB)

STATUT RADY EKSPERTÓW (104.0 KiB)

STATUT WYŻSZEJ SZKOŁY AGROBIZNESU W ŁOMŻY od 01.10.2019 (3.2 MiB)

Strategia WSA (7.6 MiB)

Uczelniany system zapewnienia jakości kształcenia - podstawa prawna (5.0 MiB)

Uczelniany Zespół ds jakosci ksztalcenia i uczelniane biuro regulamin (351.6 KiB)

Uczelniany Zespół ds Jakości Kształcenia - aktualizacja od 01.10.2019 (135.1 KiB)

WZÓR_UMOWY_SEMESTR_JĘZYKOWY (213.9 KiB)

WZÓR_UMOWY_STUDENT_ZAGRANICZNY_II_STOPNIA (237.1 KiB)

WZÓR_UMOWY_STUDENT_ZAGRANICZNY_I_STOPNIA (228.5 KiB)

WZÓR_UMOWY_STUDIA_II_STOPNIA (233.1 KiB)

WZÓR_UMOWY_STUDIA_I_STOPNIA (224.3 KiB)

WZÓR_UMOWY_ZE_SŁUCHACZAMI_STUDIÓW_PODYPLOMOWYCH (388.2 KiB)

Zarządzenie dotyczące dodatkowej oferty kształcenia 2019-2020 (384.6 KiB)

Zarządzenie dotyczące dodatkowej oferty kształcenia 2020-2021 (383.2 KiB)

Zarządzenie o płatnościach 2019-2020 (833.4 KiB)

Zarządzenie o płatnościach 2020-2021 (1.2 MiB)

Zarządzenie Organizacja Roku Akademickiego 2019-2020 (252.6 KiB)

Zarządzenie Organizacja Roku Akademickiego 2020-2021 (173.4 KiB)

Zasady i tryb rekrutacji 2019-2020 (95.3 KiB)

Zasady i tryb rekrutacji 2020-2021 (552.0 KiB)

Załącznik do zarządzenia o płatnościach 2019-2020 (86.6 KiB)

Załącznik do zarządzenia o płatnościach 2020-2021 (81.0 KiB)

 

rektorat4th floor, room 405, tel. +48 86 216 94 97 ext. 64
MA Paulina Zabielska
MA Sylwia Kołaczkowska

Within the Faculty of Agriculture and Economics are the following chairs:

  • Chair of Agronomy – Head prof. dr Stanislaw Benedycki
  • Chair of Agribusiness – Manager dr eng. Piotr Ponichtera
  • Department of Animal Production – Head prof. dr Franciszek Przała
  • Chair of Commodity – Head prof. dr Ryszard Zadernowski

Internal Security Department – dr Mariusz Kuryłowicz Department of Education – dr Roman Gawrych Within the Faculty of Technical are functioning:

  • Department of Computer Science – Head prof. dr Edward Oczeretko
  • Department of Building – Head prof. dr Czesław Miedziałowski

As part of the Medical Faculty are functioning:

  • Department of Clinical Nursing – Head dr Kazimierz Bandzul
  • Department of General Nursing – Head dr Ewa Falkowska-Pijagin

 

 

INNOVATION CENTER AND TRANSFER OF MODERN TECHNOLOGY
HIGHER SCHOOL OF AGRIBUSINESS IN LOMZA

4th Floor room 402, tel. +48 86 216 94 97 ext. 49
Dr. Eng Dariusz Minakowski
M.A. Jaroslaw Zabielski

The basic operation profile

  • Supporting entrepreneurship by providing up-to-date information and analysis results affecting the efficiency of production under the name „Nowy impuls dla Agrobiznesu”.
  • Transfer of knowledge and modern technologies into the agriculture sector and food economy.
  • The implementation of quality standards related to the optimization of production processes in agriculture and food economy.
  • Application of monitoring systems that enable early detection of risk factors in agribusiness.
  • Preparation and taking innovative or education and extension service projects in the agriculture and food economy.
  • Initiating cooperation within the framework of scientific and industrial consortia, the scientific community with entrepreneurs in the field of innovation in the economy

bibliotekaBuilding “B” ground floor, opposite the sports hall tel. +48 86 216 94 97 ext. 39 Library’s website

The library staff

Director of the LibraryMA Elżbieta Musialik
LibrarianMSc. Ewa Dardzińska

Working hours

Monday:9:00 – 16:00
Tuesday:9:00 – 16:00
Wednesday:closed
Thursday:9:00 – 16:00
Friday:11.00 – 19.00
Saturday:10:00 – 18:00
Sunday:10:00 – 15:00

eRewers – e-book receipt

We provide book receipt form to print out and fill using the WSA’s Online Library Catalog.

BibliotekaWSA - REWERS (21.6 KiB)

Second floor, room 201 tel. +48 86 216 94 97 ext. 54 M.A. Irena Kultijasowa

Administrative Director 2st floor, room 202 tel. +48 86 216 94 97 ext. 29 M.A. Maciej Macieboch

Director of Technical V floor room. 503 Zdzislaw Rogowski tel. +48 86 216 94 97 ext. 24

2st floor, room 201 tel. +48 86 216 94 97 ext. 54
M.A. Paulina Zabielska

Second floor, room 208 tel. 86 216 94 97 ext. 62

Working hours

Monday:8.00-13.00
Tuesday:8.00-13.00
Wednesday:closed
Thursday:8.00-13.00
Friday:12.00-16.00
Saturday:9.00-13.00
Sunday:9.00-13.00
Bank account number PKO BP: 43 1020 1332 0000 1702 0667 9080

Second floor, room 202, tel. 86 216 94 97 ext. 29 Rector’s for Student Affairs M.A. Maciej Macieboch


What we offer to our students? Our goal is to integrate the students. We want to create conditions for optimal communication between groups of students, prefects, individual students and lecturers. Besides studying the we also seek to entertain our colleagues, organizing a variety of entertainment events:

  • Hazing
  • School celebrations
  • School midterm party
  • Prom
  • Agronalia

As the Student Council, however, we do not confine only to organizing student events. Entertainment aspect of the study is important, but we also try to make social and charity projects.

Ground floor tel. 86 216 94 97 ext. 22
MA Łukasz Ramusiewicz

Working hours

Monday- Thursday:7.40-16.00
Friday- Sunday7.40-18.00

Working Hours (during the holidays)

Monday – Thursday:8.00-16.00
Friday – Saturday8.00-12.00
Sundayclosed